Söndagsförmiddag

På söndagar är det ju ridning, om det passar, och vi hade en förväntansfull liten ryttarinna här idag. Jag är ju inte riktigt i form för ridning (men jag är bättre idag!) så pappan i den här familjen fick göra en insats. Kul för dem båda säger jag. Själv har jag precis parkerat mig i soffan framför So you think you can dance. Har ni inte sett det programmet så måste ni bara göra set ASAP! Det hjälper till och med mot de här förbannade smärtorna. 

KRAM på er alla omtänksamma människor. 




Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med egen hästtjej! Söt liten sådan också. Och lite färg på tårna piggar alltid upp i liggande läge.

Håller mina tummar för att det vänder snart för dig Anna <3

2013-09-22 @ 21:48:05
Postat av: Mille

Sötaste ryttarinnan jag någonsin har sett! Massa pussar till er! ❤😘😘

2013-09-23 @ 06:16:40
Postat av: Emma S

So you think you can dance - alltså jag säger då det!!! Världens grymmaste program, älskar det jag också :-) Hoppas att det gjorde susen och att smärtorna är ännu mindre idag. Ha en fin måndag, och vecka! kram

2013-09-23 @ 09:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0