Livet förändras

Kan med glädje meddela att vi hade en fin kväll igår med en mycket god 4-rätters middag och en väldigt söt och samarbetsvillig dotter. Smärtorna var hanterbara.
Idag blev det både frukost på sängen och på café innan vi tog beslutet att leta upp en lekplats. När Alma tjöt av lycka och log med hela sin uppenbarelse medan hon klättrade runt på det mesta, ja då kände vi att vi fattat rätt beslut. Hennes lycka är ju min lycka. Jag njöt dessutom av att sitta på en bänk i solen och av att fotografera mina älsklingar som hade det så roligt.

När vi sen satte oss i bilen för att köra hem så tänkte jag ändå, herregud vad många som skulle idiotförklara vårt lekplatsbesök. Att åka till Köpenhamn för att gå på lekplats. Sannolikt kanske även vi själva innan vi fick Alma. Men livet förändras ju onekligen och det känns härligt att vi gjorde vad som var allra bäst för oss idag, och kanske inte "vad man borde göra".


Kommentarer
Postat av: Kerstin Sjöblom

Man ska göra det magkänslan säger, allt annat och alla andras tyckande kan man glömma. Både ni och Alma kommer att minnas detta. Kram.

2013-09-08 @ 19:33:09
Postat av: Petra

Härligt att höra att du kunde njuta, även om den dumma smärtan fanns med! Tänker på dig och skickar stora styrkekramar!!

2013-09-09 @ 23:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0