Jag erkänner

Efter en gårdag som var långt ifrån bra så tar jag igen mig i soffan idag.
Och som jag gör det!
KvalitetsTV när den är som bst!
Inspelad "Bonde söker fru" från igår (den var i hård konkurrens med HIF-MFF och Liverpool-United, det var aldrig ens aktuellt att ta striden) och så finalen i "So you think you can dance".
Jag älskar båda två.
Så, sädär ja, nu behöver ni inte skämmas för att ni också kollar.
Eller så kan ni fnissa och idiotförklara mig.
Den bjuder jag på.
 
Puss och kram!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Hihi, jag har köpt så jag kan se svensk tv utomlands. Så igår var det Bonde söker fru, kan inte missa det :) Ska bli kul att följa.
Hoppas på bättre dagar för dig Anna!
Stor kram

Svar: Du missade inte gårdagens program va? :-) Nog för att träning är viktigt men man måste ju prioritera...! :-)
familjenkenneastrom.blogg.se

2013-09-26 @ 21:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0