En bröllopspresent?

Vi fick ju en del bröllopspresenter som innebar att vi själva skulle skaffa dem, så att säga. Det är ju egentligen inga problem att hitta saker man vill ha, inte minst när man bor i hus, men så känns det ju som man verkligen vill köpa något speciellt när det är en bröllopspresent. 

Sedan farmors gamla skinnfåtölj flyttade ner i källaren har jag funderat en del på om och hur den skulle ersättas. Det har funnits flera alternativ på tapeten. Men så för ett par veckor sen så uppenbarade det sig ett lite extra bra sådant, på Magasin 36. Jag fotade stolen och visade Daniel. Inget direkt napp. Jag visade för lillasyster och för pappa. Med beröm godkänt. Och när jag idag var i saluhallen och åt lunch slog jag liksom bara till. Har mmsat Daniel. Inget svar än. Vad tror ni? Blir den kvar här? Och beror det på att den är skitsnygg, att Daniel gillar den eller att jag oftast får min vilja igenom...? 😝




Kommentarer
Postat av: Petra

Skitsnygg! Passar in perfekt hos er! Är den skön att sitta i också? ;)

Svar: Faktiskt! Skön och snygg och det verkar faktiskt som Daniel tycker det samma... 😝
familjenkenneastrom.blogg.se

2013-09-10 @ 21:28:50
Postat av: Kerstin Sjöblom

Hade samma tanke. Är den skön att sitt i ? Hoppas att Daniel föll för den också. Kram till dig Anna. Måste tacka för det fina tack-kortet, man ska kanske inte tack för tack-kort, men det gör jag i alla fall, för det var så fint och pryder sin plats i köket, så ni är med oss. Kram

Svar: Tack för att du tackar för tackkortet 😊 tror kanske inte man behöver men det är ändå mysigt när de trillar in 💕. Kan för övrigt meddela att stolen är SKÖN. Alla som sätter sig i den blir lika förvånade!
familjenkenneastrom.blogg.se

2013-09-11 @ 11:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0