Varför

Varför får man liksom inte tummen loss med vissa grejor? Man VET ju att det blir bättre efteråt men ändå är det så förbannat svårt. 
Jag har sen i somras pustat och stånkat och fått mjölksyra efter 20 meter när jag cyklat. Först tänkte jag att det är för att jag ju i princip saknar benmuskler. Sen tänkte jag att kombinationen TUNG barnsadel och ganska tung guldklimp också var ganska krävande. Till sist konstaterade jag dock att däcken behövde pumpas. 
Detta var alltså för ett par månader sen. 
Har jag gjort det då? 
Nej. 
 
Men så plötsligt händer det, som man brukar säga.
Igår tog jag mig de (tydligen mycket) krävande ca 400 m ner till macken och pumpade. 
Trött i benen när jag cyklar nu? Nope.
Trött på mig själv varför jag inte tagit tag i detta tidigare. Ja, det kan man lugnt säga....
 
Här har ni det nypumpade vrålåket!
 
 

Kommentarer
Postat av: Kerstin Sjöblom

Hoppas att du får en bra cykeltur idag i det fina höstvädret, blir det för tungt så får du cykla när Alma är på förskolan.
Du är tuff som tar tag i saker. Kram

2013-10-03 @ 09:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0