Så trött

Smärtan gör mig trött. Smärtlindringen gör mig trött. Bergochdalbanan gör mig trött. Att vara ledsen gör mig trött. Att vara ensam med Alma gör mig trött. Att lägga henne gör mig trött (ja, sömnig i alla fall). Jag kan göra den här förbannade trött-listan hur lång som helst! Och det är jag trött på! Och less!
Kan man gå och lägga sig kvart över åtta? Nog för att jag aldrig varit känd som någon nattsuddare precis men ändå...

Finns det inget som är bra då? Joooooo för jag och Alma har nämligen kört en favorit i repris i kväll. Daniel är i Slovakien och jobbar, och då tröstar vi oss med varandra, så i mina nytvättade lakan ligger min lilla älskling och väntar på (få att sparkas och bufflas med) mig (hela natten?). Men det kommer ändå att skänka mig smått obeskrivliga lyckokänslor. Fast jag kommer ju garanterat att vara trött i morgon igen...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag önskar din smärta kunde försvinna. Hoppas den gör det. Känner igen sparkar på nätterna, mysigt men joobbigt:)..
kram

2013-10-01 @ 21:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0