Inte kul

Gångerna jag lämnat Alma på förskolan med en olustig känsla i magen kan verkligen räknas på en hand. Både hon och jag älskar att vara där och jag vet att hon har det så bra. 
Idag var det lite speciellt läge dock. Fotografering. Samling 1 h innan vi normalt lämnar henne. Kändes bara stressigt och jobbigt här hemma och på förskolan var det fullt m pedagoger som försökte göra sitt jobb, föräldrar som skulle stötta och barn med varierad förtjusning inför fotograferingen. Alma var inte särskilt impad av situationen. Inte jag heller. Jag tog således vad jag tror var det bästa beslutet att "lämna skutan" men nej, den där fotografen har jag inte mycket till övers för och förväntningarna på årets bild" är inte höga. 
Nu ska jag tanka lite höstmysenergi med HD och en kopp kaffe. 
Hoppas ni får en fin dag och har en lite bättre start än min. 







Kommentarer
Postat av: Kerstin Sjöblom

Hoppas att du får en mysig kaffestund med HD. Jag älskar frukosten med allt vad det innebär, fil smörgås, kaffe och SVD. Kram

2013-11-12 @ 11:11:57
Postat av: Emma Åström

Ja, barnen märker direkt att något "inte är som vanligt" och blir såklart stressade av det. N har alltid stressat upp sig i dessa situationer men vi har inte behövt vara med och det har tillslut funkat bra i alla fall. Dagiskorten är överskattade i alla fall ;-) Vi kan komma ner och fota Alma en dag om ni har ork och lust? Han den där Adion är ju en lustig prick som ungarna gillar att bli fotad av och han har vett att inte stressa varken mammor eller pappor :-)Kram fina Anna!

Svar: Tack för ett fint erbjudande Emma! Förutom det hade det ju varit roligt att ses…. Vi får nog avvakta tills jag vet lite vilket håll mitt liv är på väg men sen hade det varit roligt att ses. Verkligen. STOR KRAM till er alla.
familjenkenneastrom.blogg.se

2013-11-13 @ 09:30:45
Postat av: Anonym

Ni ser ut att hadet så mysigt där hemma Anna, bjud på lite fler vackra inredningsbilder på ert mysiga hem. Hoppas fotot blir över förväntan 😃

2013-11-13 @ 11:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0