Ekeby möbelaffär

...har gjort det igen! De levererar helt enkelt precis vad vi vill ha (förutom vettiga monteringsanvisningar, om du frågar Daniel!) Vårt badrum nere har idag tagit ett stort kliv mot att kvalificera sig till ett SPA - härligt! Dagen har för övrigt varit helt underbar med ingredienser som bästa frukosten med nybakat från Kakboden, en riktig heldagsshopping, lunch ute men kanske framför allt en heldag utan smärtor tillsammans med mina älsklingar. Igen kan jag inte låta bli att konstatera att man inte borde ta så mycket för givet... 
Slutligen vill jag bara be er särskilt notera tapeterna i möbelaffärens lekrum, oslagbara eller hur?!? 😝

Ps. Ja ja, hia er, ni ska få se bilder från spaet så snart jag tycker det är mer likt ett SPA än ett badrum - men det är inte lång tid kvar nu! 😊


Kommentarer
Postat av: Kerstin Sjöblom

Nu blir jag glad när jag hör att du är igång. Vilodag en annan dag.Kram

2013-11-17 @ 00:55:56
Postat av: Carina

Härligt att läsa att ni haft en fin dag tillsammans. Kram 💗

Svar: Ja det var det verkligen. Nu är flaskorna från FACE på sin rätta plats! Ska försöka komma ihåg att skicka bild sen. Hoppas du också har det OK iaf. KRAM
familjenkenneastrom.blogg.se

2013-11-17 @ 01:25:43
Postat av: Rio-Nalle

Wow, vilka tapeter! Konstigt att jag inte har fått se dem innan ;) Ekeby möbelaffär is the shit! :)
Vilken härlig dag, blir så glad att läsa att det finns sådana dagar också! Hejar för mer av den sorten!!!
Stora Björn-kramar!

Svar: Det är jag som säger wow! Tänk att få kommentar på bloggen av Rio-Nalle! STORT! 😜
familjenkenneastrom.blogg.se

2013-11-17 @ 17:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0