En nakenpromenad

Mitt ringfinger är ute och promenerar alldeles naket då min förlovningsring är på upputsning för att stråla lika fint som sin blivande bästa vän.
Som tur är är resten av mig ganska påklädd då jag också är på promenad för att orka stråla lika mycket som min bästa vän, min blivande man.
Jag samlar på all energi jag kan hitta men egentligen vet jag ju att oavsett energinivå så kommer det bli en underbar dag på lördag för då gifter jag mig med min älskade Daniel, och det blir fantastiskt. ❤


Kommentarer
Postat av: Kerstin Sjöblom

Det ska bli en härlig dag för dig, Daniel och alla era vänner och släkt.
Det ser ut som solen ska skina på er alla. KRAM

2013-06-26 @ 14:17:25
Postat av: Henrik Petersson

Hoppas Ni får en helt underbar dag, med mycket skratt och glädje. Är övertygad om att Krigge har något i skjortärmen.

Lycka till i framtiden,
Henke

2013-06-28 @ 12:25:29
Postat av: Petra

Idag tänker jag extra mycket på dig! Hoppas dagen blir precis vad ni drömt om och lite till! :) Önskar er all lycka!
Vill höra allt senare i juli! :)
Stor kram

2013-06-29 @ 12:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0