Inte utan vårt Falsterbo

Att få en liten doft av en värld som förr i tiden var allt.
Att få sitta där i gemenskapen och känna suget efter att själv vara på banan.
Att få en dag tillsammans med sin bästa vän.
Att få fnissa över gamla minnen och än en gång låta historien upprepa sig.
Åh, ni må tro att det känns fint.
Detta är en av de där dagarna jag bara är så himla glad att jag fått uppleva.
Mycket kan jag avstå men en dag på Falsterbo Horse Show med Mille vill jag inte vara utan. Tack vännen (undrar vem som vinner nästa år?).


Kommentarer
Postat av: kerstin

Härligt att höra att ni hade en bra dag.
En dag att lägga till er minnesbank och tänka på under de jobbiga dagarna. Kram i stora mått.

2013-07-15 @ 09:31:15
Postat av: Mille

Tack själv älskade vän! Vi klarade det även denna gång... Att vinka lite nonchalant till den unga militären och vips hade vi VIP parkering. Som sig bör efter alla år. Datumen är redan inristade i kalendern inför nästa år. Då sitter vi där igen. På samma plats och fnissar, tisslar och tasslar om (säkert) samma saker. Som sig bör i branschen. Tack för att du finns ❤

2013-07-16 @ 23:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0