En lycklig dag

När jag tidigare idag funderade på dagens inlägg rullade det en liten tår ner för min kind. Jag vill tro att det var en lyckotår men den kan nog också varit lite kryddad av ledsamhet.
Idag firar jag och Daniel 5 år tillsammans. Så lycklig jag är för alla underbara dagar vi haft tillsammans. Men så olycklig jag också kan vara för allt vi behöver utstå.
Men vi är väl överens om att kärleken övervinner allt? Bra. Då satsar vi på inte 5, men 55 år till tillsammans. Världens finaste Daniel, jag är inget utan dig.

Här kan ni se lite av allt fantastiskt vi får uppleva...


Kommentarer
Postat av: Emma S

Gud vad snygg du är! Ser ut som en filmstjärna i den hatten :-) och Korsika, måste nog ta mig dit tror jag. Så underbart! Kram

2013-07-10 @ 22:44:26
Postat av: kerstin

Klart att det ska bli minst 55 år till, eller ännu mer

2013-07-11 @ 09:30:43
Postat av: Maria Carlsson

Åh! Dit vill jag med :) ser ju helt fantastisk ut. Förstår att ni måste ha haft en fantastisk bröllopsresa.
Tack för senast förresten och hoppas vi ses i sommar. Kram

2013-07-14 @ 08:22:07
URL: http://sandraochmaria.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0