Hemma igen

När jag igår kväll vid 23-tiden klev innanför dörren var det kära återseenden må ni tro. Tårarna bara rann ner för kinderna för att jag var så himla glad att se mina älsklingar och det var verkligen ett virrvarr av känslor. När jag la mig gick jag och hämtade Alma så jag kunde få somna intill henne, det var så underbart. Hon vaknade faktiskt inte då men lite senare på natten insåg hon att jag var där och brast ut "Mamma hemma, mysa sammans". Underbara unge. Tyckte i och för sig inte att hon var lika underbar när hon vaknade vid 05... Herregud hennes morgontider har verkligen spårat ut, det måste försöka åtgärdas...
 
Tänkte bjuda er på några bilder från Spanien idag. Som ni säkert förstått har det varit underbart. Bättre än vad jag vågat hoppas på. Vädret var så fint och jag kunde lapa massa sol, äta god mat och läsa massa böcker. Så lyxigt. Tyvärr blev det som en del vet en tråkig avslutning på resan med ett inbrott i lägenheten där de tog min telefon :-(. Det känns som de tog en del av mitt liv... Bökigt är det nu också innan man fått tag i någon ny men det ska väl ordna sig såsmåningom.
 
KRAM på er alla!

Kommentarer
Postat av: Åsa o Rydde

Åh, det ser helt fantastiskt ut! Förstår att du hade en riktigt bra semester!!! Läskigt med inbrottet bara, fast det är nog inte helt ovanligt där?!? Stor kram!

2013-02-09 @ 07:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0