Helgen i bilder

Så var det måndag igen. Inte för att mina veckodagar är så extremt olika men en sak är i alla fall säker och det är att helgen är det bästa för då får vi vara tillsammans! I söndags var Daniel dock uppe i Jönköping och åkte skidor hela dagen så jag och Alma fick klara oss själva, och det gjorde vi ju men vi tog hjälp av fina familjen Carlsson-Lantz.
Men dessförrinnan var det ju lördag och då skulle ju farmor, och Alma också, firas.Det blev en jättefin dag och farmor gav oss högsta betyg. Såhär kan det se ut när man firas 92 åringar och 2,5 åringar!
 


 
 
 
Som sagt styrde vi bilen mot Allerum på söndagen och där fick man "rida hästen". Spännande och mycket roligt!
 

 

Fina hästtjejer!
Det var vå mysiga helg. Hoppas ni också haft det bra.
Nu närmast är det tuffa tag för mig då det är ny scan imorgon och resultatet av den (och vetskapen om min närmaste framtid!) får jag nästa onsdag. Det är ganske låååång väntan det... Hua. Det är dags att "bryta ihop och komma igen", typ. Men det kommer ju att gå den här gången också. Håll tummarna allt vad ni kan för fortsatt bra röntgenbilder!
 

Kommentarer
Postat av: Katrin franander

Jag håller alla tummar och tår för dig Anna! Så härligt att du börjat blogga igen så man kan följa er! Massor med kramar till dig!

2013-02-21 @ 13:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0