Ninnaninnaninnana...

En del av er känner kanske till min stora kärlek till Arne Dahl. Den utvecklade sig i graviditeten när man ju hade hutlöst med tid (tyckte man inte direkt då men inser nu!) och kunde plöja de 8-9 första böckerna, men har egentligen varit konstant sen dess, om än inte lika intensiv. I maj kom nr 13, nr 3 i en planerad kvartett, och jag har verkligen läst den med andakt i sommar. Vilken fantastisk författare han är! Problemet är nu bara att den där planerade 4an inte verkar komma förrän nästa år...!

OK, problem är till för att lösas. Jag provar någon annan som ska vara känd för att ha ett bra språk och en spännande och intelligent story. Jag provar "den där Kepler". Oj oj oj. Han har då inte gjort mig besviken. Har precis avslutat Eldvittnet och nu vill jag bara rusa till bokhandeln! Fast jag vet inte om jag vågar... Hua vad läskiga hans böcker är! Men om ni har tryggt sällskap (Daniel är borta ett par dagar) och är sugna på några riktigt bra böcker så slå till.
Voila, det var dagens boktips.


Kommentarer
Postat av: Kerstin Sjöblom

Tack för tipsen Anna. Tror inte det blir någon Keppler bok för mig, vet inte om det finns någon som kan ge mig trygghet när det gäller deckare.
Hur har du det??? Nya cellgifter??
Vi är med er i våra tankar och håller alla tummar vi har. Kram

Svar: Tack för din omtanke, som alltid, Kerstin. Jag har det tufft, men OK. Första rundan med cellgift gick OK, lite influensakänning och lite illamående, men inte värre än att jag kunde utstå det. Ska till min läkare imorgon och diskutera "allt" och sen får vi se hur hon har tänkt sig den närmaste framtiden.
familjenkenneastrom.blogg.se

2013-08-27 @ 09:23:28
Postat av: Kerstin Sjöblom

Blev så rädd av bara namnet så det blev felstavat.

2013-08-27 @ 09:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0