Ett kärt återseende

Sitter här med en härlig känsla i magen efter en väldigt fin dag. Vi har haft "finbesök" från London, fast egentligen vill jag skriva Paris. Familjen Bourgoin har tagit sig tid att komma och hälsa på oss och vi är så otroligt glada för det. De är inte bara härliga människor som delar mycket energi, nej de påminner mig också om mitt älskade Paris (och ja, jag har glömt det jag inte gillade! 😝). De har delat många av mina upplevelser, även de mindre roliga, och det är härligt att prata om allt gammalt igen, ja nytt med för den delen. Jag känner att detta gör vår vänskap speciell. Jag tror och hoppas ni alla har någon ni känner likadant för, det är en fin känsla.
Tack Lotta, Laurent, Victor och Minna ❤.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att vi fick komma sötaste ! Jag tänker tillbaka en massa på hur mysigt det va att komma och hälsa på och få se hur ni har det! Och WOW vad fin fint! Ert lilla (borde igentligen skriva stora) paradis!

Det va inte bara vi vuxna som älskade att få ses igen. När vi satte oss i bilen sa virre: mamma Alma är snäll! Underbart.

Det bästa av allt är att det kändes som igår vi satt i parken och snacka strunt, sjöng på kyrkan, åt lunch eller bara hängde.

Ni är bäst.

Puss och längtar tills vi ses igen!

2013-08-12 @ 22:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0