En anledning att fira

Jag gillar siffror. Jag har alltid haft lätt att komma ihåg sifferkombinationer och datum. Det är roligt att kunna fira och uppvakta på speciella dagar tycker jag.

I vår familj har vi förutom våra födelsedagar haft 10:an som en firarsiffra. Jag och Daniel träffades nämligen första gången den 10 maj och blev sedermera "ihop" den 10 juli 😊. Det har således firats en del 10:or. Jag känner dock att den där 10:an nu får maka lite på sig för nu har nämligen 29:an kommit in i vårt liv! Dagen vi gifte oss. Tatatataaaa, idag har vi varit gifta i 2 månader. Så underbart ❤.

Jag kan dock meddela att jag fortfarande blir fnissig och lite förvirrad när jag ska presentera mig med mitt nya efternamn och namnteckningen känns inte helt naturlig... 😝 Dock har jag som ni ser fått ett nytt körkort! Och inte kan det väl vara en slump att det dessutom är utfärdat på Almas födelsedag...?! Åh, visst är det väl härligt med siffror?


Kommentarer
Postat av: Unni

Underbart. Är själv en siffornörd och hänger helt med.

2013-08-29 @ 20:06:06
Postat av: Katrin franander

Hahaha! Jag är nog lite samma lika... Tycker det är mysigt att se födelsedagen på tex ett mjölkpaket! Grattis på 2 månadersdagen!! All kärlek och lycka till er!❤

Svar: Härligt med fler "i klubben" 😊 Tack så mycket!
familjenkenneastrom.blogg.se

2013-08-30 @ 15:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0