Jag är tillbaka!

Så där ja. Nu är det dags. Nu kör vi igen. Bloggen får en nystart. Välkomna tillbaka in i vårt liv.

 

Hoppas ni haft det bra sen sist. Vi har så klart gått igenom en ganska omtumlande period, i och med vår flytt, men jag tycker ändå att sommaren har varit bra. Jag har faktiskt inte alls saknat Paris så mycket som jag trodde jag skulle göra även om jag nu den senaste veckan ganska många gånger slagits av känslan av att ”nu är semestern slut och nu är det dags att åka hem”. Vi har ju alltid varit i Sverige på sommaren men de tre senaste höstarna har vi ju varit i Paris… Men nu är det nya tider och det är ju det den här bloggen kommer att handla om!

 

Innan vi kör igång kommer här ett par inlägg som sammanfattar sommaren 2012.

 

KRAM PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Henke Petersson

Härligt, ska följa er här eftersom jag inte träffar Danne allt för ofta.
Henke "kassören" P

2012-09-11 @ 12:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0