Ett roligt bröllop

Med veckans goda nyheter i bagaget och en energinivå som är högre än på över ett år begav vi oss i lördags mot Växjö för att delta i Linns och Stefans bröllop. Det blev en härlig dag, och kväll, tillsammans med kära "gamla" vänner och trevliga nya bekantskaper. Den här gången var känslan att "snart är det vår tur" starkare än någonsin och det var så underbart! Jag längtar tills jag får vara Daniels fru. Det var dessutom så länge sen sist att jag glömt hur fantastisk han är på att dansa, men nattens discodans påminde mig verkligen och jag kunde inte sluta le.
Min blivande man är underbar på alla sätt.
Här har ni lite bilder.
 
 
De fantastiska "gamla" vännerna
 
 
Finns inte finare
 

I och för sig var brudparet också fina... :-)
 
 

 
 
Goaste vännerna!
 

Bus på festen
 
DISCO!
 
Hoppas att ni också haft en fin helg!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Andreas & Åsa

Riktigt trevlig fest och kul att träffa de "gamla" kompisarna igen. Instämmer i allt utom det där med Daniels dans.... ; )

Hls Andreas "Grease" Ryden

2012-09-19 @ 21:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0