Bus på Nymbergsväg

För varje timme som går försvinner mer och mer av den jobbiga känslan jag haft den senaste tiden och jag mår bättre och bättre. Det är så skönt och jag känner verkligen "att livet kommer tillbaka till mig".
Igår hade vi en härlig dag här hemma med familjebus här hemma på VÅR gata :-) och sen kom Ingrid och Rolf på eftermiddagen. Det var så roligt att få visa upp vårt fina hus, de har ju minst sagt varit delaktiga i processen, och vi är alla rörande överens om hur fint det blivit!
På kvällen anslöt pappa också och vi njöt av ett mycket fint julbord vid Klitterhus. Härligt.
 
 
 
 
Vintriga hälsningar från oss!

Kommentarer
Postat av: Kerstin Sjöblom

Kul Anna ! Det hörs som att ni haft en skön och händelserik helg.

2012-12-09 @ 21:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0