Vilken underbar födelsedag

Att få ligga inne i sovrummet och höra sin dotter och blivande man "förbereda morgonfirandet" måste vara något av det mysigaste man kan uppleva. Här fällde i alla fall jag dagens första lyckotårar...
När dagens överraskning visade sig vara en tur till Halmstad för spa på Tylösand och middag hos goda vänner ja då började jag ana att detta skulle bli en riktigt härlig födelsedag.
Med de positiva beskeden fylldes mina lungor med lättare luft att andas och när jag låg där i solstolen tillsammans med Daniel och Alma så tänkte jag, och sa till Daniel, att livet faktiskt inte kunde vara bättre. Och så kom där en liten tår igen.
Tack alla för alla fina presenter och hälsningar och all omtanke. Det är rörande. Jag är tacksam att jag har så fina vänner och sen har jag världens mest underbara man och dotter också, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Leif

Varma lyckönskningar från Farsta.

/Leif

2013-06-29 @ 13:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0