Phu

Sjönk precis ned i soffan efter en otroligt lång och fullspäckad dag. Så trött men än en gång tycker jag att det är värt det. Har fått mycket gjort. Skönt.

Fick behandling igår och för att minska mitt illamående får jag lite kortison. Detta hjälper ju mot mycket men har också sina baksidor. En av dem är att jag sover som en kratta och i morse vaknade jag halv fem. Jippi. Man är liksom pigg men ändå skittrött. Och så har känslan egentligen varit hela dagen.
Lilla fröken har dessutom varit på sitt allra envisaste humör (undrar var det kommer ifrån?!) och skulle bestämt cykla trehjuling till och från dagis. Trial and error tänkte jag, hon kommer väl på att det är för jobbigt. Så fel jag hade då, det enda som hände var att vi slog nytt världsrekord i att ta oss hem, en och en halv timme. Hon hade mycket att sköta på vägen kan man säga...

Idag har jag gjort ett kosmetologiskt (finns det något sådant ord?) försök att se lite bättre ut. Har fixat fina ögonfransar. Känns på ett vis väldigt ytligt men det hjälper i alla fall lite eller hur? Och förutom 2,5 h på salong så passade jag på att göra ärenden på Väla denna första riktiga sommardag. Helt fel planerat men det sägs att jag ska gifta mig om några veckor och då finns det ju lite att fixa med liksom...
Ja ja, imorgon kommer det nog en solstolsbild här på bloggen, nu säger jag snart god natt! Tror inte ens jag orkar kolla schlagern och då mina vänner är jag trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0