Kalaskoma

Medan pappan i den här familjen gör Gud-vet-vad så roar Alma och jag oss själva. Själva och själva, det kanske man inte ska säga när man spenderat dagen på ett dubbelkalas?!
Det var i alla fall ett jättefint kalas och jag och Alma hade som vanligt svårt att slita oss från Allerum. De många intrycken, en liten förkylning och avsaknad av den vanliga 2 h-vilan gjorde till slut att Alma somnade sittande vid 7-tiden. Då tänkte jag att det nog var läge att åka hem... 😊

Nu njuter jag av livet, och lugnet, och ska nog krypa till kojs tidigt med en av mina födelsedagsböcker. Härligt.

Hoppas ni alla har en lördagskväll som ni gillar, oavsett om det är full fart eller lite mer stillsamt som min... KRAM!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0