En underbar dag

Trots att det är extremt tuffa tider nu med stundande röntgen och utvärdering, kryddat med diverse smärtor, så har vi ändå haft en helt underbar dag.
Direkt efter frukost packade vi strandväskan och begav oss ner till "vår egen" strand, Kvickbadet. Klockan var strax innan tio och vi var först på stranden! Helt fantastiskt!
Innan vi flyttade hit tänkte man ju på hur livet skulle bli och just detta, att bara kunna cykla ner till stranden på 5 minuter när man känner för det, var något jag så såg fram emot. Efter en underbar dag idag på stranden kan jag ändå inte låta bli att tänka att jag vill göra detta så många fler gånger. Måtte jag få göra det. Fy f-n vad livet känns orättvist ibland.


Kommentarer
Postat av: Stina

Tänker...på Dig...Er.../Stina

2013-05-19 @ 07:44:23
Postat av: Anonym

Det är klart att du ska få göra det här många gånger till, men jag kan förstå din oro. Nu håller vi tummarna att det ska bli bra besked för dig. Styrkekramar till er alla tre.

2013-05-19 @ 10:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0