Och när man inte trodde det kunde bli värre

Ja, då åkte man på nästa käftsmäll. Vaknade i morse med hela munnen full av blåsor. Har fruktansvärt ont och kan inte äta. Läkarna tror (det är ett evigt gissande nu med alls mina märkliga symtom!) att det är en sekundär reaktion på min kraftiga infektion. Ingen medicin som hjälper, bara att vänta på läkning. Är så jäkla less på detta.
Ledsen att jag gnäller men detta är skit och en sv anledningarna till att jag inte orkar vara pigg och social just nu. Jag svarar snart i telefon igen...
Håll tummarna att detta går över snabbt och att det är bra sen.

Alma är i alla fall nöjd med att hälsa på morfar på torpet. Här kan man mata kossorna med morötter och äta äpplen i vasken. Vilken lycka.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ush vad jag lider med dig Anna. Det måste verkligen få en rejäl vändning nu. Det har varit underbart att läsa om att allt sett ljusare ut och att det varit du som tagit kommandot och nu håller jag tummarna för att du ska få känna så snart igen. Jag hoppas du får orken tillbaka, att smärtan försvinner och att läkarna kan hjälpa dig ut ur eländet illa kvickt. Hoppas också att solen och värmen snart kommer och att vi alla får njuta av våren och grönska. Många kramar till dig Anna och som vanligt är det underbart söta bilder du bjuder på på er fina, tokiga lilla Alma.

Från oss i Kalmar

2013-03-22 @ 20:07:02
Postat av: Annika

Lider också så med dig... Du har varit med om tillräckligt, nu räcker det!!! Vi tänker på dig och hoppas att det snart ger med sig o vänder även om det måste vara ett helvete nu under tiden. Kan det vara några elaka dagisbaciller som gjort detta... Många styrkekramar från oss ( förresten så synd att det inte blev ngn gympa imorg, Stina hade sett fram emot o träffa Alma :) )

2013-03-22 @ 21:50:18
Postat av: Emma S

Anna, känns så orättvist att jag inte finner några ord. Skickar så många varma kramar som ett meddelande här någonsin kan innehålla och hoppas innerligt att det sker en vändning omedelbart!

2013-03-22 @ 22:45:50
Postat av: Kerstin Sjöblom

Anna, lider med dig,nu får det vara slut på eländet. En blåsa i munnen kan vara tillräckligt för att man ska reagera. Hoppas att du ändå kan njuta lite av helgen Kram

2013-03-23 @ 10:07:08
Postat av: carina bronge

Kram kram kram kram kram kram kram <3. //carina

2013-03-23 @ 10:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0