Framsteg i skidbacken

Kan härmed avlägga en glädjande rapport.
Först och främst, för nu är jag egoistisk, JAG har åkt skidor idag. Och det går BRA. Vi kan väl säga så här att för ett år sen trodde jag nog snarare att jag aldrig skulle kunna åka skidor igen... Men å andra sidan har jag ju aldrig slutat kämpa. Och tro. Lite belöning har jag fått idag. 😊

Alma har också gjort framsteg idag. Hon fortsätter att tycka det är kul med rullbandet och hon åker nu glatt ner för backen mellan benen på mig- men bara på pjäxorna! Jag satte på henne skidorna vid två tillfällen och då skrek hon i högan sky! Inte riktigt i mål ännu kan man säga... Att leka på lekplatsen är däremot väldigt roligt! 😄


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0