Fokus på det positiva

OK. Jag har brutit ihop. Och jag är på väg upp igen. Nog för att jag fortfarande gråter när jag försöker äta, men som ni kan se ser jag iaf bättre ut nu... 😁 Jag känner mig så klart piggare också!

Idag fokuserar jag på det positiva. Vi har haft ett härligt möte idag med en fotograf... Tror vi är på gång att få till något riktigt bra där...! 😊 Sen har jag precis packat stora resväskan, för om några timmar flyger jag och Almisen till mamma/mormor på Gotland. Det ska bli mysigt!

Förhoppningsvis handlar nästa blogginlägg om minsta smärta i munnen och mer kärlek, glädje och energi till livet, som vanligt. Vi ses på Gotland!


Kommentarer
Postat av: Kerstin Sjöblom

Hoppas, att du och Alma får några underbara dagar med din mamma på Gotland. Kram

2013-03-24 @ 16:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0