Försiktiga förhoppningar

Vi är nyss hemkomna från bröllopsmässan i Helsingborg. Vi, eller jag kanske ska hålla mig till att uttala mig om mig själv, har lite försiktigt vågat börja hoppas på att vi ska kunna gifta oss snart... Jag vill ju så gärna vara Daniels fru men jag vill också att vår bröllopsdag ska vara en dag där vi verkligen är pigga och glada och kan fira vår kärlek tillsammans med vår familj och våra vänner. Det har som bekant varit en period där detta inte riktigt har varit möjligt men nu vågar jag så smått börja tänka på detta igen...

Mässan var väl inte jätteimponerande men visst blir man ändå inspirerad och lite pirrigt glad av allt man ser. Som ni kan se var Alma också imponerad men jag kan avslöja att det framför allt var dansare i svarta underkläder som fångade hennes uppmärksamhet! Daniel verkar ju fö också fokuserad... Hm. 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0