Fem anledningar till lycka

1. De positiva beskeden börjar sjunka in och jag känner mig frisk och stark.
2. Daniel har semester och vi har massor av härlig tid tillsammans i familjen. ❤
3. Det mesta av renoveringen är klar och vi kan nu "sitta lugnt" och njuta i vårt fina hus.
4. Jul och nyår har varit fina och vi har haft chans att träffa nära och kära som betyder mycket för oss.
5. Jag är på en ny kortisonmedicinering, som förut att kontrollera min svullnad och ta bort smärta vid ögat och huvudvärk, är ett riktigt "uppåttjack" - jag är hur pigg som helst! 😊

Det är så fantastiskt att äntligen känna att jag mår bra. Hösten har varit otroligt krävande på många sätt och ibland kan jag inte förstå hur vi bara lyckats ta oss igenom allt... Men den lägger vi nu till handlingarna och just nu njuter jag av att må bra och att tro på framtiden!

KRAM på er alla!


Kommentarer
Postat av: Kerstin Sjöblom

Vi gläds mer er att ni har haft sköna helger och ledighet, så får vi se fram emot en skön och friskare vår,

2013-01-05 @ 16:51:17
Postat av: Sofia & Anton

Så underbart att läsa, sitter här med tårar i ögonen! Vi tänker på er varje dag :)

Stora kramar från Paris.

2013-01-05 @ 19:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0