Cirkeln är sluten

Farmor kom förbi i eftermiddag för att hålla mig och Alma sällskap när Daniel är i Polen. Jag "varnade" henne innan att det bara skulle bli något enkelt till middag, men det hade ju så klart ingen som helst betydelse för henne. Plötsligt slog det mig att jag skulle bjuda henne på pannkakor, för tänk så många pannkakor hon har bjudit mig på genom åren!

Så ikväll har vi ätit pannkakor här i "farmors" hus på Nymbergs väg. Hon har lekt med lera med min dotter och haft kafferep. Alma har lärt henne hur iPaden fungerar. Sist men inte minst vinkade VI till HENNE i fönstret som hon gjort till mig/oss i 35 år...

Ibland känns allt bara så himla rätt och härligt. ❤


Kommentarer
Postat av: Kerstin Sjöblom

Så härligt det ser ut, man blir glad både för farmors, Almas och din skull, att ni får träffas och ha det gott tillsammans

2013-01-08 @ 22:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0