Tam ta tam

Får jag lov att presentera våra nya bokhyllor på plats! Jag är mycket nöjd men vad Daniel tycker det vet jag ännu inte eftersom han (som vanligt) tycks ha somnat med Alma...!
Ni är ju några stycken som läser den här bloggen och som har hjälpt mig flytta ett par gånger och till er vill jag rikta, än en gång, ett stort TACK. Ni (vi) har konkat dessa böcker många gånger men nu har de äntligen funnit sin rätta plats i livet! Likt mig själv kanske...

Kram till både "bokkonkare" och ni andra!


Kommentarer
Postat av: Kerstin Sjöblom

Vad fint det blev Anna, måste vara skönt att få böckerna på plats.
Ni tre får ha en riktigt skön helg. Kram

2013-04-26 @ 13:11:13
Postat av: Veronica

Ja de där tunga bokbanden har man svurit över några gånger... skönt att de hittat hem! Läs dem nu någon gång då bara så man vet att det var värt besväret :))
Ordning och reda, som vanligt med dig vännen!
Snyggt!!
Kram

2013-04-28 @ 20:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0