Småtrött mamma. Helpigg Alma.

Hurra för att febern nu är borta. Lilla fröken fick dock vara hemma och samla lite energi idag också, och trakassera sin mamma (och morfar när jag var på behandling) lite. För säkerhets skull tog hon en 2.45 eftermiddagslur så vi kan väl säga att hon var rätt pigg ikväll... Studsmatta, lek på lekplatsen (på andra sidan häcken - toppen!), ett pass på crosstrainern, lite bandy i källaren, lite fotboll här uppe, ja, jag fick vad jag tål! Vad pappan i huset är? I Slovakien... Dåligt med folk på min avbytarbänk alltså... Det finns bara en fördel med att Daniel är borta och det är att man inte behöver ha dåligt samvete för att man är så trist när man lägger sig tidigt...! 😊 Så nu säger jag god natt!
KRAM på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0