Ibland...

...har man liksom ett behov av att bara "krypa ner i en shoppingpåse" och vara för sig själv en stund. Vissa av oss kan (som ni ser) göra detta rent bokstavligen medan andra liksom bara "backar hem" och ägnar sig åt det allra viktigaste. Det glesa bloggandet denna veckan beror delvis på detta och delvis på ett lite väl hektiskt program. Allt som skulle ordnas med har också bidragit till att jag har haft, om möjligt, ännu svårare att hålla ögonen öppna på kvällen... 😳 Och nog för att jag nog, efter närmare 4 år, kan kalla mig rutinerad bloggare, så klarar jag ännu inte att blogga sovande...!

Jag tror jag har skrivit de två senaste veckorna att jag hoppas att denna veckan ska bli lite bättre, men vi får väl göra ett nytt försök även denna vecka...? Det är lite tungt nu men för att använda en klyscha så är det ju så att det måste vara lite lågt ibland för att det kunna vara högt lite senare, typ.
Jag kämpar vidare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0