En kort helg?

Jag sitter här i soffan bredvid Alma som kollar på Pippi och undrar lite vad helgen blev av... Tycker nog den gått lite väl fort...
Jag är fortsatt lite låg på energi men helgen har ändå varit fin. Igår hade vi besök från Hindås, då Morgan och Annie tog sig tid att spendera en lördag med oss. Väldigt mysigt och uppskattat. Vi fick dessutom en bra anledning att äta lunch på Saluhallen. Mycket gott som vanligt!
Idag har det fixats här hemma på lite alla möjliga plan och jag har dessutom gjort något väldigt roligt...
Jag tror jag låter bilden tala för sig så får ni gissa sen...!

Hoppas ni haft en fin helg, nu hoppas i alla fall jag på en vecka med lite mer energi!

KRAM till er!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag vet hihi!!! Spännande!!! Kram

2013-04-07 @ 22:09:07
Postat av: Kerstin Sjöblom

Jag vet också, hoppas att det blev bra. Önskar att jag kunde ge dig lite energi, inte dumt om man kunde köpa lite, när man är i behov av det.

2013-04-07 @ 22:23:41
Postat av: Mille

Puss gumman! Tack för en mysig eftermiddag!

2013-04-07 @ 22:33:07
Postat av: Karro

Jag har hört ryktena:) GRATTIS! Såååå roligt å spännande såklart. Helt säker på att du kommer va heelt stunning i den där saken. KRAM

2013-04-08 @ 11:46:59
Postat av: Emma S

Ååååååhhh en sån "påse" innebär något RIKTIGT underbart!! Stort grattis och varma kramar!

2013-04-08 @ 16:02:40
Postat av: Katrin franander

När är det dags? Stort stort grattis!! Det värmer hjärtat att just du ska få uppleva detta! Kram

2013-04-08 @ 21:44:32
Postat av: Anna

Får mig att nynna på en härlig liten låt från Trolltyg i tomteskogen. Härligt Anna!!!! 🎶 Nu ska det bli ett bröllop. Vi gör oss klara för ett bröllop. Det blir ett lalilala dagen lång bröllops fest 🎶Underbart!! Min gissning bara..

2013-04-08 @ 23:17:41
Postat av: Lena

Vilken fantastisk nyhet. Stort grattis

2013-04-09 @ 17:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0