Dagens humörshöjare

Gud vad det är roligt att göra andra människor glada. Och när de liksom blir sådär tokglada, ja, då lever i alla fall jag länge på det.
I morse när jag vaknade bestämde jag mig för att göra en insats för farmor. Hon har länge behövt ett nytt överkast och nu är det hög tid att hennes lilla uteplats fixas till. Sagt och gjort och när jag dessutom åkte "bara" till ICA och köpte lite bär och frukter och lite förbrukningsvaror ja då utbrast farmor i att "detta var den bästa dagen på jag vet inte när". Jag lämnade farmor med ett stort leende på läpparna och vetskapen om att "hon bara skulle njuta av allt" hela eftermiddagen. Känns fint.

När jag kom hem hängde mina gardiner på låset. Eller i alla fall montörerna. Nu har både vardagsrummet och Almas rum fått gardiner och de är SÅ snygga. Åh vad jag är nöjd! Hoppas Daniel känner det samma...!

Och apropå Daniel, idag är det 2 år sedan vi förlovade oss - och 2 månader tills vi gifter oss! ❤ Undrar just om min stora älskling har tänkt på det...?

Här får ni lite bilder på gardinerna. Tyvärr är de lite dåliga i motljus men så får det bli idag. Nu ska jag fortsätta att vara på gott humör! 😊


Kommentarer
Postat av: Henke Petersson

Hoppas verkligen Ni får en underbar dag. Hälsa Danne.

2013-05-01 @ 10:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0