Nattens citat

Mölle 01.32

"Pappaaaa (sagt med mycket glädje).
Mamma.
Sammans."

Så kröp hon ner mellan oss i vår säng och jag överväldigades (som vanligt) av kärlek. Pappa, mamma och Alma tillsammans, det är klart att det ska vara så!
Daniel har varit ett par dagar i Polen och Almas glädje över att se honom i sängen när hon kom krypande var ju väldigt tydlig. Jag förstår henne, vi hör ju ihop och det är uppenbart att en bit saknas i vårt pussel när någon är borta. Tänk vilken underbar familj jag har ❤.

Jag bjuder er på en inte helt ny bild, men det är bara för att ni ska få se hur söt hon är när hon sover. Också.

Ha en fin dag allesammans!


Kommentarer
Postat av: pia

Hej Anna! Gråter en skvätt när jag läser din fina blogg! Ert liv är verkligen fyllt av kärlek! Ni tar hand om den så fint fastän ni har det så tufft! För även om man har ett liv fyllt av kärlek, så rusar livet på och man glömmer ibland att stanna upp och känna! Känna den härliga känslan av kärlek!
Massor med kramar till er
Fröken Pia

2012-09-21 @ 13:28:16
URL: http://www.vardagihaag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0