Dagsfärska från huset

Idag har det varit fokus på husrenoveringen. Vi startade dagen hos Svenska Kakel för att försöka spika våra kakel och klinkersval. Phu, det var inte bara Almas klättrande på kakelpaketen som gjorde mig svettig... Sedan styrde vi pärlan mot IKEA. Det visade sig att resten av Helsingborg också var där men vi lyckades komma därifrån med våra överskåp (målet), inspiration till matbord och med livet i behåll.

Väl i huset började Daniel montera lite köksskåp och när Alma sovit färdigt hjälpte hon gladeligen sin pappa, så duktig hon var med hammaren! Finns IKEA-gener eller?!

Jag och Alma åkte sen och hämtade farmor för att hon skulle få sig en titt på sitt gamla hem. Hon har inte varit där sen 1 juli och det har ju hänt en del trots allt... Jag var ärligt talat lite svettig hur hon skulle ta förändringen men efter att hon utbrustit "ni kommer att ha det finaste huset i Höganäs" så kände jag mig lite lugnare 😊.

Är ni nyfikna? Här kommer lite bilder då!


Kommentarer
Postat av: Kerstin Sjöblom

Tack för att jag får följa era dagliga händelser, det ser jag fram emot. Jag har saknat det, sedan ni flyttade hem till Skåne.
Klart att det snart blir bröllop för er också, det är inte långt till sommaren. Kram till er alla tre.

2012-09-23 @ 19:59:31
Postat av: Henke Petersson

Attans vad fint det blir. Är det mellan brodern Åström som fixat allt själv?

2012-09-26 @ 19:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0