Dagens citat

I morse när jag och Alma borstade tänderna råkade jag i all hast ta Daniels tandborste. Jag hade redan börjat borsta när jag insåg mitt misstag och således fortsatte jag borsta. (Clara, jag är ledsen... ;-)) Då utspelar sig följande konversation:

Alma: "Pappas"
Jag: "Ja, mamma råkade ta pappas tandborste"
Alma: "Tukigt" (tokigt)

Sen skrattar hon åt mig. Och jag åt henne. Goa unge, hon har då stenkoll på det mesta.

Har ingen bild från idag men jag bjussar på en annan.

Hoppas ni får en fin dag.
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Kerstin Sjöblom

Det är en helskärpt tjej ni har. Kram

2012-09-26 @ 11:13:03
Postat av: Anna

Härligt att läsa och se bilder på fina lilla Alma. Skönt att läsa om positiva besked och att se en vacker och stark Anna på bilderna. Fortsatt lycka till med renoveringen.

Kram från oss i kalmar.

2012-09-26 @ 15:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0