Om det lilla. Som är stort. I vår lilla värld.

Alma har lärt sig räkna till tio.
Jag är stolt som jag vet inte vad.
Jag är redo att berätta för hela världen att min dotter kan räkna till tio. Så fantastisk hon är.

Så vad händer i resten av världen då? Snurrar jorden fortfarande? Det bryr jag mig inte så mycket om just nu. Jag har fullt upp med att vara stolt. En stolt mamma. Tänk att man kan få känna sådana här härliga känslor över något som i andras ögon kan tyckas totalt betydelselöst. Vilken lycka det är att få vara mamma till Alma. Vår lilla älskling ❤.


Kommentarer
Postat av: Kerstin Sjöblom

Grattis! lilla Alma Du är väl för duktig. Jag förstår att din mamma är stolt.

2012-10-31 @ 19:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0