Om att fokusera på rätt saker

I morse när jag vaknade tyckte jag att det kändes ganska tungt. Det är behandlingsdag och jag har av olika anledningar varit lite låg på energi de senaste dagarna.
Daniel läste av läget och när han pussade mig hej då påminde han mig om att "du är stark, du fixar detta, fokusera på lunchen sen, den blir ju härlig". Han hade ju helt rätt och det kändes skönt att höra honom säga det.

Således, ja, jag har fått behandling. Ja, jag har pratat om en del saker som tynger mig med min psykolog. Men framför allt har jag ätit god lunch med min fina vän och nu sitter jag återigen i en skön soffa, med en god kaffe och, hör och häpna, en stor kanelbulle! Jag KAN äta kanelbulle. Det fastnar inte i halsen! Tjoho det är ju både många kalorier och himla gott! Snacka om bra!

Så kontentan av detta inlägg.
Fokusera på det som är bra och härligt.
Som en stoooor kanelbulle till exempel. 😄

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Mille

Härligt!! Vi ses till helgen söta du! Jag kan tänka mig att käka en kanelbulle med dig då :)
KRAM

2012-10-03 @ 17:13:06
Postat av: Emma s

Du är inte bara stark, Anna, du är klok som en bok :-) Stor kram!

2012-10-04 @ 19:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0