Mys vinner!

Ibland känns det som det man önskar sig allra mest i hela världen är en sovmorgon. Att bara få sova hur länge man vill. Åh, skönt. Alma tycker ju att dagen ska starta någon gång vid 7-tiden och det kan jag ju ibland tycka är allt för tidigt.

Idag vaknade jag vid 07 av att Alma ligger och viskar bredvid mig. Hon pratar om sina fröknar på förskolan, sina kompisar och vad hennes föräldrar heter. "Mamma Anna, pappa Danjel". Gulligt. När hon ser att jag är vaken utbrister hon hjärtligt "Mammaaaa" och kryper närmare och sen "Sammans, mamma, Amma (Alma)". Jag överväldigas som så många gånger förut av kärlek, hon är så underbar vår lilla tjej! ❤ Och om jag skulle byta detta mot sovmorgon - inte en chans, mys vinner alla dagar i veckan!

Hur jag hinner blogga? I måndags gjorde Alma Emil-premiär. Mycket uppskattat! Och bra att ta till om man "behöver" göra något annat....

Hoppas ni alla har en fin helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0