Hög volym i bilen

Jag vet inte vad det är med den här låten men den frambringar lyckokänslor hos mig. Jag älskar att sjunga med och flera av textraderna blir till kärleksförklaringar till Daniel. Idag när jag körde hem från dagis spelade de den igen och efter att ha skruvat upp volymen ordentligt och skrålat dessa kärleksyttringar ännu en gång kände jag att de förtjänade att bli ett blogginlägg. Och Daniel förtjänar förstås att veta att han är mitt allt och att jag vill vara med honom vart han än går ❤.

"Lägg din hand mot min kind, visa mig vägen
Kommer du ihåg den, det känns så skönt att komma hem
För när du ser mig blir du lycklig

Om du känner dig ensam öppna dig då,
dela med dig av känslan, jag kan nog förstå

Om ditt hjärta slår kommer jag att vara med dig vännen vart du än går
Om ditt hjärta slår kommer jag att känna av dig vart jag än går

Vart jag än går
Vart jag än går

Du vilar här på mitt bröst, för mig är du livet, men jag tar dig förgivet
Förlåt jag kan vara dum,
När disträheten tätnar, när jag hör dig

Om ditt hjärta slår kommer jag att vara med dig vännen vart du än går
Om ditt hjärta slår kommer jag att känna av dig vart jag än går

Spela vår låt nu, ta mig med storm
Kan vi inte dansa som förr, och hela natten lång
Bli ett med mig darling, jag vet att vi kan
Men sen vill jag hålla din hand

Om ditt hjärta slår kommer jag att vara med dig vännen vart du än går
Om ditt hjärta slår kommer jag att känna av dig vart jag än går

Om ditt hjärta slår kommer jag att vara med dig vännen vart du än går
Om ditt hjärta slår kommer jag att känna av dig vart jag än går

Vart jag än går"







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0