Gott och smått och sött

Här kommer en liten bildkavalkad från gårdagen. Vi var ju som sagt på söndagsbrunch med familjen Sjöblom, mycket uppskattat, inte minst av Alma som tycker mycket om "Miije, Pääär och Kjääästin".
Efteråt visade Alma upp sin blivande bostad och vilka förträffliga garderober som hennes pappa skruvat ihop. Hon hjälpte honom även att skruva ihop några till som ska vara i tvättstugan 😍.
Lite bus i höstlöven hann vi också med.

Måste även bjuda er på ytterligare en bild på lilla tjejen med nagellack. Jag ska villigt erkänna att jag inte varit så förtjust i småtjejer med nagellack innan men jag måste nu säga att jag förstår varför man som förälder målar naglarna på sitt barn. Hon ville ju såååå gärna ha igår och säker 15 gånger visade hon upp sina naglar igår och var såååå stolt. Återigen modifieras ens "innan jag fick barn"-värderingar.

Idag är lilla älsklingen hemma från förskolan. Hon blev förkyld i helgen och inte minst med tanke på veckans Parisresa vill vi försöka samla krafter och tillfriskna snabbt! Just nu kör vi nedbäddat framför Pippi och med en skön, varm, sprakande brasa.

Hoppas ni alla har en fin måndag!
 


Kommentarer
Postat av: Mille

Krya på er sötisar och tusen tack för en supermysig söndag med er alla! Puss och kram

2012-10-29 @ 10:00:20
Postat av: Kerstin Sjöblom

Tack alla tre, för en mysig söndag att lägga till minnesbanken. Brunchen var helt utsökt och ert hus har verkligen blivit fint.
Nu hoppas jag att Alma kryar på sig och att ni får härliga dagar i Paris. Många kramisar.

2012-10-29 @ 10:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0