Fullt upp

Äntligen äntligen äntligen.
Jag har börjat packa upp våra saker i huset. Det känns så underbart så det går nästan inte att beskriva. Huset är så fint (och finare blir det när det är helt färdigt) och jag blir så lycklig när jag är där. Många saker får mig att småle, franska 3 l-plastpåsar, Almas urvuxna bebissaker men det är även kära återseenden med mina kläder. Lite varmare kläder! I 5 månader har vi nu traskat runt i kläder som ryms i en stor resväska och som dessutom är sommarkläder, de allra flesta. Ytterligare en anledning till att längta till inflyttning ska ni veta!

Idag sinkas min uppackning av en blodtransfusion. Jag har dåliga blodvärden men några av dem ska vi i alla fall kunna "tanka upp" lite grand. Fint inför kommande tur till Paris om inte annat.

Har har ni en liten glimt från gårdagens uppackning i huset.

Kram på er!

 


Kommentarer
Postat av: Kerstin Sjöblom

Oj, vad ni har arbetat. Det är så fint ert hus.

2012-10-31 @ 19:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0