Nu får det vara nog

Ursäkta bloggtystnaden men jag har haft annat för mig. Lite blandat annat kan man säga. Vi börjar med det roliga.

I fredags åkte jag till Kalmar för att få vara med på en fantastisk "fruhippa" ( detta är det korrekta ordet när mön i fråga gått och gift sig i smyg och tror att hon kan komma undan med det! 😉). Fredagen blogginlägg från Älmhult var delvis för att förvirra en viss Fru Lejonkamp således. Förutom denna härliga hippa stod länge efterlängtad kvalitetstid med en viss Fröken Martinsson också på programmet. Alla förväntningar infriades med råge och jag kan inte annat än återigen konstatera att jag har de mest fantastiska vänner. Ni betyder så otroligt mycket för mig ❤.

Leendet jag hade på mina läppar när jag körde hem skulle dock ganska snart försvinna. Jag möttes hemma av en mycket uppskattad färdiglagad middag men också av en liten tjej som hade "ont magen" och bara ville sitta i knäet. Någon timme senare förstod vi varför när hon kaskadkräkte ner hela sig själv och halva vardagsrummet. Hello kräksjuka. Vad kul att du hittade till min dotter också. Du tycker inte att hon haft tillräckligt? Det tycker nämligen jag. Nu får det vara nog!

Måndagen fylldes således återigen med mycket gos, en ordentlig städinsats och x antal maskiner tvätt. Ja ja, vad är en bal på slottet...?

Här har ni en bild på vår slagna hjälte. En 3 h eftermiddagslur blev det idag. Lite sliten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0