Första dagen

utan feber för Alma idag! På åtta dagar! Vågar man ropa hej månntro... Tror faktiskt det... Det kändes redan igår kväll som vi var på väg att "få tillbaka" vår vanliga tjej, hon höll verkligen låda. 😍

Jag är ju så sjukt sugen på att packa upp och organisera och fixa men jag får ju snällt gilla läget och låta min dag fyllas av Pippi, Bamse, Emil och massa mys. Man kan ju faktiskt ha det värre, det inser jag ju också. Förhoppningsvis är Alma snart tillbaka på förskolan och då kör jag järnet igen! Tills jag har organiserat mer bjuder jag på en bild på ett superfint kök! 😊

KRAM på er!


Kommentarer
Postat av: Kerstin Sjöblom

Så fint ert kök har blivit. Så skönt att Alma har frisknat till. Ha det nu så bra och njut. Kram

2012-11-13 @ 15:25:52
Postat av: Anna i Kalmar

Stiligt!! Där kommer det lagas riktigt goda franskinspererande middagar.

Kram

2012-11-13 @ 22:15:11
Postat av: Veronica

Ordning och reda...det är Anna det. Ser superfint ut!! Kram

2012-11-14 @ 17:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0