Feelings all over the place

Har precis varit på en söndagspromenad. Inte vilken promenad som helst utan en på lätt minerade gator. Gator jag gått på måååånga gånger förut. Att promenera själv är både skönt och jobbigt. Ett litet andrum men också helt utan någon som kan skingra tankarna och känslorna när de kommer. Och som de kom. Jag kände mig lycklig. Överväldigad. Piggare än förut. Nostalgisk. Arg. Ledsen. Och mycket mer, som är svårt att beskriva. Tur att brillorna var på. "Bakom mina solglasögon kan jag va mig själv..."


Kommentarer
Postat av: Kerstin Sjöblom

Det är något visst med Paris, förstår att det känns när du går i dina kvarter.

2012-11-05 @ 22:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0