Tiden räcker inte till!

Jag springer!
Julklappar. Husrenoveringsinköp. Sjukdomsbestyr. Tvätta, stryka, städa, handla, laga mat, det vanliga liksom. Oj, måste hämta Alma! Nöjer hon sig med lite Pippi medan jag fixar? Phu. Jag hinner inte. Jo då, det ordnar sig. Stressa inte. Allt behöver kanske inte vara perfekt? Måste bara kolla på korten...

Ungefär såhär snurrar det i huvudet just nu. Mycket mycket mycket. Men så är det väl för oss alla?! För mig känns det dock lite som om jag varit sövd en månad och sen väckte någon mig och sa att "nu är det jul, vad önskar du dig, vad ska du ge bort, hur vill du ha det?" Jag har inga svar... Försöker sortera och organisera. Detta är ju trots allt min specialitet! 😊

Apropå sortera. 250 nyframkallade kort. Hela 2012. Nu fattas bara ett nytt album. Och Karlsson klister!

Ha det fint allesammans. Och stressa inte för mycket. Haha.

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0