Nytt världsrekord

Alma har idag slagit nytt världsrekord i att ta tid på sig att gå hem.
Det började med att det tydligen var glass till mellis idag, hm jag fruktade sockerreaktionen och jag tror den tog sig uttryck i tokbus med kvarvarande kompisar. Varje gång jag sa att det var dags att gå hem var svaret väldigt tydligt. INTE. Jag lät henne leka och med tanke på att det under en period varit lite ledsamt vid lämning tänkte jag att detta ju ändå var bra.

När vi väl sen kom ut var det mycket att sköta. Balansgång på sandlådan, balansgång runt gungorna, snön skulle noga undersökas, på flera ställen förstås, och sist men inte minst MÅSTE man ju hoppa från alla stenarna!
Tiden? Ja, det nya världsrekordet är 52 minuter. Hurra för Alma Åström!

Tur för henne att hon är så söt och kanske att hennes mamma har ganska stort tålamod... 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0