Mina fina vänner

Ni betyder jättemycket för mig.
Jag hoppas så att ni förstår det, inte minst nu i juletid.
Jag tänker på er jätteofta och önskar vi kunde höras oftare. Tyvärr har varken energin eller tiden räckt till att visa er detta på sistone. Låt oss hoppas på lite mer tid över till detta snart.

Jag önskar jag hade skickat julkort till er alla. Jag tycker om julkort, både att skicka och att få, men i år räckte tiden inte till till det heller. När nu julkorten trillar in får jag lite dåligt samvete även om jag vet det är dumt. Igår hängde jag upp julkorten på dörren så att vi kan se och njuta av dem allihopa. Känns mysigt. Tog ett foto nu i morse så det får bli dagens julkort från mig till er alla.
Jag önskar er en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR och tack för att ni finns för mig ❤.


Kommentarer
Postat av: Åsa och Rydde

Hej!
Kikar in här i ditt internetrum! Kan bara hålla med om att man lätt snurrar iväg i måsten såhär i juletid, gäller att bromsa ner tempo och krav och njuta lite. Andreas kom just hem med julklapp till moi och jag har inte fixat något till honom ännu...

Har just läst om din mardrömstid i väntan på besked. Det borde INGEN behöva gå igenom! Vi är många som hejar på dig Anna. Stor kram!

2012-12-21 @ 00:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0