TACK!

NI är så underbara med alla era peppande kommentarer och omtämksamma ord.
Att säga att det mesta inte är ett helvete just nu vore ju att ljuga men som ni vet så slutar jag aldrig att kämpa på.
I går fick jag min första strålning så nu betar vi den och hoppas på bra resultat och lindriga biverkningar.
Smärtorna har i alla fall varit lite bättre de senaste två dagarna (inte riktigt läga att ropa hej än dock) men det som är knepigt är ju att framförallt smärtlindringen gör ju mig supergroggy. Därav kan det säkert dyka upp både konstiga inlägg och komstiga svar på meddelande kanske... Ni får ursäkta mig, förhoppningsvis är jag snart mig själv mer lik igen...
 
Jag ville hur som helst bara säga TACK, jag ser ju hur många som följer mig och det är otroigt rörande. Jag får verkligen styrka från det. 
 
Nu ska jag ta en Geisha-choklad och ni som känner mig förstår ju att detta ockås är något lite tokigt med mitt beteende. Jag är ju aldrig godigsugen men framför allt kortisonet jag går på gör mig helt tokig. Jga har säkert redan ätit 7-8 st idag. Knas.
 
STOR KRAM till er alla från den kämpande godisgrisen <3
Vi ses och hörs snart igen!
Anna

Kommentarer
Postat av: Hanna

Många STORA varma kramar till dig Anna!!

2013-10-24 @ 15:13:19
Postat av: Lina

Fina Anna! Du vet att vi tänker på er. Stora kramar

2013-10-25 @ 20:31:16
Postat av: Malin

Blir så arg för att du skall behöva kämpa så! Men du är sannerligen grym! Att ha det så jobbigt och ändå kunna hålla positivt fokus så ofta. Och ordning hemma 😉 Tänker på Harrys spontana kommentar när vi fick hälsa på hos er i ert fantastiskt fina hus!

Massa kramar Malin

2013-10-25 @ 21:30:53
Postat av: Kicki Karlsson

Hej jag vet inte vad jag ska skriva till dig för det finns inga ord som är tillräckligt bra eller tillräckligt rätt. Jag börjar med att berätta att jag är Kicki. Mamma till Anton, Hanna och Wilma och bor i Nybro och då tro jag att du vet vem jag är. Anton och Hanna hade dig som lärare på Paradisskolan för några år sen. Du har satt avtryck i vår familj du är en fantastisk person och lärare som såg varje elev. Glömmer aldrig när Anton hade dig. Så tacksam att du jobbade på mina barns skola. Hanna berättade om dig för ett tag sen och sen dess är jag här inne. Tycker livet är så orättvist....... Det finns inga ord. Bli så ledsen och jag önskar så att du nu ska få mår bättre. Alma har en fantastisk mamma och din man en fantastisk fru. Tack för att du orka dela med dig. Skicka många många kramar till dig Kicki

Svar: Kicki! Tusen tack för din fantastiska kommentar! Den värmer, stärker och gör mig glad och faktiskt också stolt över mig själv. En del andra kanske har en annan uppfattning men för dig och dina barn har jag ju lyckats vara precis den läraren jag vill vara och det är ju fantastiskt.
Livet är inte rättvist alla gånger. Det vet både du och jag. Men att sluta kämpa för att det ska bli bättre, det kan man ju inte göra. Och kommentarer som din, ja, den hjälper verkligen till.
Tack och stor kram,
Anna
familjenkenneastrom.blogg.se

2013-10-25 @ 22:41:01
Postat av: Cina

Vännen! Du är en sann kämpe! Kramar i massor från oss!

2013-11-03 @ 12:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0